Planet Soho Knowledge Base/My Account/Online business card

qeshm

javad tahooni
posted this on Aug 24, 17:29

هتل المپیا مشهد

نرخ رزرو هتل المپیا مشهد

خدمات و امکانات هتل المپیا مشهد

نظرات مردم هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد در سال ۱۳۹۰ همزمان با ولادت امام رضا (ع) افتتاح و با فاصله ای کمتر از ۶۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است… از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی  متعدد و متنوع  نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد…
همچنین این هتل مجهز به آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری،و سایر امکانات بر اساس استانداردها بطور ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان عزیز می باشد.

اگر میخواهید تور مشهد را در هتل المپیا سپری کنید با کارشناسان تور مشهد در شرکت ما تماس بگیرید

آدرس : مشهد مقدس – خیابان امام رضا(ع) ۸ – نبش چهارراه دوم

ورودی ها

 

Comments

User photo
javad tahooni

هتل آرمان درگهان قشم

نرخ رزرو هتل آرمان درگهان قشم

خدمات هتل آرمان درگهان قشم  امکانات هتل آرمان درگهان قشم

قیمت های هتل آرمان درگهان قشم

ادرس هتل آرمان درگهان قشم  روی نقشه

نظرات مردم هتل آرمان درگهان قشم

هتل آرمان درگهان قشم

هتل آرمان واقع در بلوار ساحلي وحدت شهر درگهان، نزديك به سواحل نيلگون خليج فارس و همچنين نزديك به مجتمع هاي تجاري دو دلفين،مرواريد،دريا،صدف،نور و بازار قديم آماده پذيرش مسافران و گردشگران مي باشد.
اگر میخواهید تور قشم خود را در هتل آرمان سپری کنید با کارشناسان تور قشم در شرکت ما تماس بگیرید

امکانات هتل آرمان درگهان قشم برای مسافران تور قشم

  • تخت خواب مناسب و راحت
  • تلويزيون LCD
  • تلفن
  • سيستم سرمايشي و گرمايشي با قابليت كنترل وتنظيم دماي دلخواه شما
  • يخچال با ميني بار
  • ميز آرايش
  • مبلمان
  • كمد لباس و قفسه هاي متعدد
  • ظروف مورد نياز
  • سرويس حمام و دستشويي مجهز به آبگرم كن برقي اختصاصي
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • ترانسفر رفت و برگشت
August 24, 2016, 17:30
User photo
javad tahooni

هتل تماشا کیش

تور هتل تماشا کیش

نظرات مردم هتل تماشا کیش

امکانات هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشای کیش یکی از هتلهای مجموعه هتلهای ثابت با مدیریت جناب آقای ثابت داراى تعداد ۶۰ سوئیت آپارتمان دو تا پنج تخت که در مجموع شامل ۲۰۶ تخت و ۱۰ تخت اضافه (۲۱۶ تخت)

این هتل از لحاظ کیفیت و خدمات رسانی در حد هتلهای ۳ ستاره معمولی میباشد و از لحاظ موقیت مکانی در مرکز جزیره زیباى کیش میتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده شما میهمانان گرامى باشد .

هتل تماشا کیش در صورت مساعد بودن هوا گشت تفریحی با کشتی به همراه موزیک زنده و برنامه های شاد رایگان – بازدید از هتل داریوش رایگان – اقامت کودکان زیر پنج سال رایگان

همچنین هتل تماشا داراى رستوران سراب با تعداد ۹۰ صندلى و با ارائه غذاى ایرانى و کافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .

امکانات : تلویزیون ماهواره اى – کافى نت – مینى بار – لاندرى – صندوق امانات در داخل رسپشن – سیستم خنک کننده

هتل تماشا کیش

هتل سه ستاره تماشای جزیره مفرح کیش در مرکز جزیره واقع شده و مکانى براى اقامت راحت و آسوده شما میهمانان گرامى را مهیا کرده است همچنین هتل تماشا داراى رستوران سراب با تعداد ۹۰ صندلى و با ارائه غذاى ایرانى و کافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .

August 24, 2016, 17:31
User photo
javad tahooni

گرانترین هتل کیش

اينكه كدوم بهتره بايد ببيني چه بودجه اي داري و هتل چند ستاره ميخواهي بروي و موقعيت هتل را در نقشه كيش نيز ببيني كه دسترسي هتل به نقاط مد نظر شما مثلا بازار یا دريا نزديك باشد.

سؤال: آپارتمان در كيش هم ميشود اجاره كرد؟

جواب: بله بخصوص براي آن دسته از خانواده هایی كه تعدادشون چهار نفر يا به بالا ميباشد به صرفه تر است. اجاره سوئیت آپارتمان در کیش خیلی گزینه خوبی برای خانواده های محترم است و ما هم سوئیتهای لوکس بسیار خوبی برای پیشنهاد داریم. با تماس با بخش فروش تور کیش (88507250 کیش سیر) از خدمات ما بیشتر بهره مند شوید.

سؤال: به نظر شما براي سفر به كيش با تور كيش بروم يا خودم  اقدام كنم به صرفه تره ؟

جواب: ببينيد وقتي قيمت بليت كيش رفت و برگشت با این آزادسازی بلیت ها تقریبا 474.000 تومانه هرگز خودتان نميتوانيد يك سفر سه روزه را تو مايه 480 هزار تومان همراه با سایر خدمات تمام كنيد، مگر اينكه خودتان كيش را به خوبی بلد باشید و گزينه هاي مناسبي داشته باشيد اما چرا همیشه تور كيش نسبتا بهتر در مياد؟

چون اكثر آژانسهای هواپیمایی فعال در مسیر جزیره کیش، هتلها را به صورت ساليانه با قيمت مناسبتری اجاره ميكنند (اصطلاحا بهش میگن گارانتی هتل) و هواپيماي كيش را نيز خودشون اجاره سالیانه (یا همون چارتر) ميكنند پس طبیعیست که قیمت تور کیش کمتر بشه و مزیت دیگر سفر به همراه تورهای کیش سیر اینست که شما وقت و انرژی برای رزرو بلیت چارتری کیش و اقامت در هتل های کیش و یا حتی تخفیفات گردشگری کیش یا رستورانهای کیش در طول سفرتان در این ترافیک و مشکل جای پارک و ... نخواهید صرف کرد و تنها تور کیش مورد نظرتان را تلفنی سفارش میدهید.

سؤال: تور كيش شما به چه صورت و همراه با چه خدماتي است؟

جواب: ما افتخارمون در این است که هم هتل و هم صندلي هواپيما را به صورت ساليانه در اختيار داريم و مطمئنا بهترين تور ارزان كيش را بدون واسطه به شما ارائه خواهیم داد، حتما تماس بگیرید و مظنه ارزانترین تور کیش بگیرید و برای آگاهی از خدمات ما به قسمت هتلهای کیش مراجعه کنید , خدمات تور کیش سیر همراه با هر هتل را زیر آن نوشتیم براتون.

سوال: ارزانترین و بهترین زمان تور کیش یا سفر به کیش چه زمانی است؟

جواب: از نظر ارزانتر بودن زمان باید بگم خدممتون که در هر 12 ماه سال نصف روزهاش معمولا دارای نمایشگاه یا همایش بخصوصی هست که در کیش هر ماهه برگزار میشود و نصف دیگه ماه معمولا تور کیش آفری وجود دارد. که برای اطلاع دقیق از آفر تور کیش میتوانید در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
اما از لحاظ بهترین فصل سفر به کیش هم در پاییز و زمستان خوب هوا خنکتره اما میتونین از جشنواره تابستانی کیش بگذرید؟
اتفاقا هوا در فصل بهار و تعطیلات نوروزی خیلی عالیه اما با شلوغی و گرونی تور کیش نوروزی چه میکنید!!!

پس هر زمان تصمیم گرفتید به کیش سفر کنید سریع سفر کنید...

سوال: اگر تور کیش رزرو کنیم قابل کنسل کردن یا تغییر تاریخ پرواز به کیش و هتل در کیش هست؟

پاسخ: بله. هم امکان کنسل نمودن و هم امکان تغییر پرواز و هتل کیش هست اما شامل جریمه خواهد بود. برای اطلاع دقیق از مقدار درصد جریمه کنسلی لطفا با همکاران ما در بخش فروش تور کیش سیر تماس حاصل نمایید.

August 24, 2016, 17:31